Teknik Hortum ve Boru A.Ş.’nin ana hedefi; ürün kalitesini ve müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik kurmuş olduğu kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek ve etkinliğini ölçmektir. Müşteri memnuniyetini sağlayacak yüksek kalitedeki üretimi; daha hızlı, daha az maliyetle, ömür süreleri yüksek parçalar üreterek yakalamıştır.
Firma sunmuş olduğu kalite ve hizmetin tek değerlendiricisinin müşterileri olduğu bilinciyle; müşterilerin taleplerini teknolojik gelişmeyi takip ederek cevaplamak, yüksek verimlilikte, istenen zamanda, en uygun kalite ve maliyette ürün sunmak ve üretim sonrası sorumluluğu taşımayı hedefleyerek sürekli gelişmek ve büyümek misyonuna sahiptir.
Kalite yönetim sistemini geliştirme, etkin olarak devamlılığını sağlama sonucunda müşteri beklentilerini gerçekleştirmek için her yıl kalite hedeflerinde yatırımlara yer verilmektedir. Bugüne kadar kalite hedefleriyle gerçekleştirilmiş ve kalite bölümüne katılan ölçme ve kontrol ekipmanları arasında ;
Müşterilerin kendi bünyesinde giriş kontrol yapmasına gerek bırakmayan kalite güvenilirliği sağlayan firma, sevkiyatından önce 0 tüm ürünlere aşağıdaki final sızdırmazlık testlerini uygulamaktadır ;
Süreç kontrollerinde kalite onayı verilmesine olanak sağlayan testler şunlardır ;
Teknik Hortum ve Boru A.Ş. ISO-EN 9001:2000 Kalite Güvence sistemi gereği SPC, Hata Analizleri, Sürekli İyileştirme ( Son Muayene Ürün Denetimleri), Yeterlilik Çalışmaları ( Tezgah ve Ölçme Cihazları), X-R Kontrol, Proses Kontrol ve Performans Sonuçları süreçleri uygulamaktadır. Karşılaşılacak herhangi bir uygunsuzluk durumunda, hatanın bir daha tekrarlanmamasına yönelik çeşitli problem çözme teknikleri kullanılmaktadır.